sreda, 23. april 2008

Za koreninami...

Tokrat se ne potepam jaz, ampak Mami in Miran... po rusko govorečih deželah, iščoč rodni kraj našega (pra)deda. Torej je ta post namenjen predvsem družinskim članom in zanju, ki se bosta bojda javljala redno...

23.04.2008 ob 16:26 sem prejela SMS: Smo že na meji z UA, cmok MI4.

PS: Ob tej priložnosti bi rada čestitala še Stricu Zdenku za Sence. Jo bom kupila ob prvi plači (torej enkrat junija). Aja pa še en Onkl je, ki sporoča, da ma na roki šive, ker je zamešal plastiko in steklo...

25.4.2008 5:57 (tü): Smo v LVOVU. To je POLjsko ukr. Po zajtr. gremo v Kijev. Imamo se super. Mi4


komentar urednika: LVOV (ali LVIV za angleško govoreče) je zanimivo mestece (malo pogooglajte), med drugim je to rojstni kraj Leopolda von Sacher-Masoha.

27.4.2008 9:08 (tü): Smo na poti iz Kijeva na vzhod. Tu pravkar praznujejo veliko noc s pirhi in velikimi panatoni. Cmok vsem mi4.

28.4.2008 13:21 (tü): Pozdrav s Krima. Mi4.

Ni komentarjev: