nedelja, 10. februar 2008

Benetke-Ljubljana-Radomlje

Pa sem tu. Malovi so me pobrali v Benetkah, nahranili na Krasu s pravo domačo Joto in teranom, Nataska je poslusala moje jadanje se zvecer, Zigi je okupiral moj novi nahrbtnik, MD pa sta me nahranila z govejo zupco, pohanim picekom, tenstanim krompirjem, solato in domacimi princeskami. Aja, pa se darilo za bozicka sem dobila. Jupi.



Slovenija odkod lepote tvoje...

...

5 komentarjev:

Alko pravi ...

Ja? Keri film je to?

Alko pravi ...

to platno zgleda kot majica

jakar pravi ...

Obdržati službo, detz d kveščn. Gledajoč tvoje fotke Maja, bi reku, da je skrajn cajt, da ustanovimo eno biološko potovalno agencijo!

Anonimni pravi ...

Lepo je, da si doma, madonca sem te pogrešala :) važno pa je le - folou jor hart, zmajča; trenutki in ljudje so tu zato, da jih doživimo in ne samo sanjamo.

Alko pravi ...

Maja je zapadla v domače zapečkarstvo in noče nič več napisat...
jaz sem pa mislil, kako bo potem, ko bo prišla domov, veselo napisala še kaj, pa kakšno lepo sliko pokazala.

ah.