sobota, 9. februar 2008

Dubaj je pravi raj.

NOT!

Glih kar pristala, nimam pojma koliko je ura tam kjer sem bila prej in koliko je ura doma. Miljon ljudi, vsi hitijo, nakopujejo, iz zvocnikov hrescijo cudni zvoki, pocutm se kot na Vogonski vesoljski ladji in se dobro, da nimam babilonke ker res nocem vsega tega razumeti. Sem pretezno neprespana in zmerno tecna. Kriket na luni bi mi dobro del. Kdo gre zraven? Prisezem, da bom dala vse od sebe in ne bom prevec zatezena prvih nekaj dni/tednov/mesecev.

Se vidimo, kmalu.

2 komentarja:

Alko pravi ...

O fredlene grumblajde, poscajne zame bele kot plurdne, globčnike od grumaste črebele. Broteč rotim te tu na tvoje bruntke pogrevone uz da željabno mi zajdaš z grumastimi drobulki al da me skrehneš truhno v uč kar bo! s ščemulki!

Anonimni pravi ...

Bravo, kot pravi VOGONEC !