četrtek, 5. februar 2009

izleti in podobno

Oi

Malo slikic in kratke novice. Se vedno sva na morju, sla sva na en izlet med mangrove, takole nekako so se mimo nasega colna vozili lokalci


ki takole na roke pobirajo rake, ko lezejo ob plimi iz mangrov, cel dan v vodi.


potem smo se malo kopali na kar fajn plazi in sli na izlet skozi gozd

en sadez za Branko (oprosti ce oko ni ostro)

meni je nekje vmes ratalo lepo slabo, tako da sem nazaj grede bolj cakal stranisce kot kaj drugega, ampak je ze mimo, ob strani so seveda mangrove


ampak taboljsa slikica je pa tale, na plazi viseca kar nekje, to sem v bistvu hotel pokazat in zato sploh dwnldal slike.


Zdaj pa hitim, ker bo Maja kmalu koncala masazo in greva na vecerjo, ena barakuda na zaru bo pasala po dveh dnevih pavze in prepecenca :-)

Pazite na svoje pesmi in lep pozdrav

4 komentarji:

Siničica pravi ...

Ali, sočustvujem s trebušnimi bolečinami in obiskovanjem sekreta (sploh, ker res niso lepi), za tisti spodnji del - masažo, ribe, poezijo, pa sem vama en čisto majčkeno fouš

Anonimni pravi ...

Uf kakšna lepa modra češnja

Anonimni pravi ...

Hvala za plod kamboškega lovorja. Tokrat ti je uspelo. Čestitam! Slikica, ki si jo zelel pokazati je pa res dobra!! Me je do solz nasmejala. Si lahko predstavljata mene vso objokano, ne? Od smeha.
Pravzaprav nikoli ne vem, kdo ta tekst piše? Najprej mislim, da Maja, ki potem enkrat zacne govoriti o sebi v moskem spolu. Ali se vmes menjata, ali vse Ali pove, al kaj? No, tole zadnje je verjetno vse od Alija, ali ne?
Dober tek!

p.s.(Prinesita domov še kako ribo, samo da vama vmes prtljage z ribo notri na letališčih ne zapravijo.)

Anonimni pravi ...

Fotka z napisom o poeziji je pa antologijska. Svaka cast.
Pozdravcek, Barbara