četrtek, 29. januar 2009

Prevozna sredstva

in pogled z njih...





















...sem vam mislila napisati se esej o vsem tem kar je na slikah, ampak itak ena slika pove vec kot tisoc besed. Lahko pa povzamem v alinejah:
- do sedaj sva se peljala le na/v dveh prevoznih sredstvih, ki jim je delal stevec hitrosti
- vsem delajo oz. morajo delati hupe, to je edini nacin sporazumevanja na cesti
- vzratna ogledala so za okras ali pa za kaj gor obesiti
- sicer sem videla ze eno avto solo, ampak ne vem ce imajo izpite
- prometne znake ne upostevajo
- pravtako ne najvisjo dovoljeno tezo vozila

...

5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

eksotične fotke, ni kaj, lep pozdrav, Nataša

Anonimni pravi ...

Hojla moja/naša popotnika,
Končno sta spet tukaj, med nami....vsaj z zapisi in slikami. Kako lepo, da mislita tudi na nas. Tu je vse po starem...sivo, včasih za kak dan sneži, pol pa spet sivina. Pogrešam sonce.

Slikce so zanimive, vajini skoki pa prav vratolomno atraktivni - bravo. Vidi se, da sta kljub vsem zapletom in težavam ...uživala. Otroci so pa po videzu podobni našim sosedom na Püšči. Mogoče so njihovi predniki prišli od tam nekje. Maja, ti si se od nekdaj zelo dobro razumela z njimi. V prvih dveh razredih pogosto bolše kot s civili.

Uživajta še naprej!!!

Anonimni pravi ...

ja, zabla napisat ime...nisem anonimbni, ampak mama d

Anonimni pravi ...

Nataša, ampak ne jaz......jaz sem zdaj.
Vse najboljše Ali, za te! Nisem vedela, bom pa drugo leto.
Tako visoki poskoki so zmeraj posledica velike sreče-ergo:srečna sta in samo to je zares pomembno.
....čas pa teče Ali beži Ali mineva....naj dnevi imajo za vaju še kakšno uro "viška" ker od njega glava ne boli....pa še veliko slik pošljita, ker se mi prav prijetno pri srcu stori, ko jih gledam.


P.S. tudi jaz bi imela takšno kolo! (katero pa ti ZMaja že veš)
lubčke MI

Siničica pravi ...

Draga oba, tele prdalice (pardon, ampak tudi ta velika prevozna sredstva zgledajo ko prdalice, ha, ha), zgledajo prav neudobna za prevažat se. Spanje v visečih mrežah je verjetno bolj udobno.
Hm, slikce so lepe. Bomo kakšno realizirali na steni, a praaaaaav?
Z malo nevoščljivosti in veliko pogrešanja, vajina T.