sobota, 22. december 2007

Akaroa - polotok Banks pri Chrischurchu

Pa sta sla... brata Rubinic mislim. Mene sta dostavila v tole malo Francosko naseldbino vzhodno od Christchurcha ze vceraj zvecer. In po 5 dnevnem pohajkovanju po divjini mi je okolje z vec kot 5 ljudmi na kupu presedalo po 5 minutah. Pa sem raje sedla na konec pomola in opazovala delfine in cakala, da bo mesto zaspalo. Trajalo je le kako uro in ob 10h je bilo vse tiho...idealen cas za sprehod ob polni luni. To jutro sem prezivela na jadrnici, iz zacetka 19 st, spet med delfini...kakih 30 sem jih videla in se mamice z mladici (Pridejo kotit v ta Akaroa Harbour) in se nekaj muc na skalah (ma so velke te muce, ves Matjaz, in se cudno se derejo, nic kaj po macje). Cez kako uro bodo prisibali tamali biologi in me za kak teden ugrabili, po tem pa grem spet na jug.

Tokrat spet brez fotk- tezko je dobiti racunalnik z usb porti...

Kaj dobrega skuhajte za jutrisnjo vecerjo in lepo se mejte. Lepo je brat vase komentarje, tudi (oz.se posebej) ce se med sabo ne poznate :).
Sraka ... objemi Tanjo od mene. Sem zalostna in ostala brez besed.

7 komentarjev:

Alko pravi ...

A te kaj skrbi, kako boš preživela s tolko ljudmi dolko časa? Pa še mladiči, ki gotovo kaj je ne znajo naredit tako kot je treba in ti bojo parali živce? Al te bojo vseeno bolj zabavali in bo fajn met malo družbe?
Upam na drugo.
Kako gledaš muce in ribice pa itak ne kometiram. Pa kaj, pa kaj, jaz pa moram it še na božične nakupe, in to danes, v nedeljo in ponedeljek, ko itak ni več gužve! Ha! Beat that!
(In še kauč dobiva zastonj)

Bu

Anonimni pravi ...

Še ne, pa bi morala... spati namreč.
Na kaj vse moram torej paziti ob tvojem prihodu domov? Na to, da ni nikoli okrog tebe več kakor deset ljudi ali vključno s teboj ne sme biti več kakor deset ljudi? mačke in ostala štirinožno-plavutasta bitja torej ne štejejo in se lahko zbirajo v neomejenih količinah, kar velja tudi za mladiče...tako sem jaz to razumela in ti me popravi, če sem razumela narobe v svojo korist-mačke in mladiči so pač na zaloški doma.
Grem zdaj! Pazi nase in na kompas, da boš našla pot domov-enkrat takrat.

Anonimni pravi ...

Goveja juhica že čaka.
A plavat pa ne smeš/ne moreš? So poleg prijaznih muc tudi kaki kužiji tam naokoli?
Moj mladiček te pozdravlja in pravi, da pobožaj kakega delfina zanj:)

Anonimni pravi ...

No pozabi ji npisati, da jo oba z dedijem Ludvikom lepo pozdravljava in ji želiva vse najlepše, mi je danes po nedeljskem ksilu dejala babi Helena. Torej mojamaja, pošiljam ti pozrdave od obeh. Zbudila se boš v božično jutro, upam, da ga boš (Božič) preživela veselo in prešerno, morda v družbi mladih biologov, pa še kak delfin naj bo po vrhu. Vedi, da vseskozi mislimo nate, se ob branju bloga veselimo sleherne stvari, ki jo spoznaš, vidiš, zapišeš, pofotkaš....
atiboris

Anonimni pravi ...

Sva prišla iz MS. Dedi je z veseljem bral print tvojega pisanja - ponosen kot pav, seveda.
Za delfine in kite sem ti pa fauš, veš. Na ja. saj vem, da vsega na svetu res ne morem imeti.
Pri vas je pa že predbožični dan - večer, mar ne? Mi bomo pa to šele doživeli. Nataška mi je obljubila, da opravi tvoje delo, okrasi drevešček. Bom šla ponjo že popoldan, da bo imela dovolj časa. Potem bom pa kuhala. Povabila sem tudi oba soseda. Morebiti bo še kdo od mladih, pa bo veselo. Tudi ti se imej lepo in tudi zame pobožaj kašno nenavadno žvalco. cmoooooook od naju

Anonimni pravi ...

Lepo na glas si preberi katerega delo bom opravljala! Saj veš, da iz čiste ljubezni!:-)in še fino se bom ob tem najedla (za pet-jaz, tamau,Vogrin,ti,Zigi-je bil tudi povabljen, vendar mislim, da tvoja mami takšnih čudnoobnašajočih se gostov pač ne potrebuje).
Želim ti veliko daril različnih oblik na tvoji poti.

Anonimni pravi ...

Ges san tüj na enon drügon kontinenti, pa neman niti enoga podobnoga občütka. Sicer vidin morje iz hotela, liki je možnost ka vidin kašoga delfina ka se skoti fejst mala. Man pa USB. Zgleda ka de na sveti prle sfalilo usbjof kak vode ali pa nafte.

Lipou se mej še naprej.

S53ZO si je nej sam kriv.