nedelja, 9. december 2007

POT do ROTORUE

Najprej. SLAVKO je car (in Ali je car tudi!!!, ker mi ga je zrihtal. Hvala Ali). Pripelje nas povsod in vse, no skoraj vse ma not.

Torej. Popotovanje nas je peljalo iz Aucklanda (ASAP) na sever ob Vzhodni obali proti Russllu (o tem sem vam ze pisala), nato smo preckali na Z obalo in od tam juzno. Vmes smo se podali na nocni sprehod v Waitangi forest in poslusali Kiwije in njihove sove Moreporke, zal nobenega nismo videli. Ker so nas ze ob 6.45 pregnali s parkirisca pred parkom je bil pred nami dolg dan - tokrat celo delno soncen le z obcasnimi plohami.

Cape Brett, S od Russlla


Moja sopotnka - braca Rubinic: veliki in mali


Hokianga Harbour...



Na poti nazaj proti jugu smo krenili skozi najvecji prostali KAURI gozd. Kauriji so tista drevesa, ki v Gospodarju prstanov premagajo badguye!!! So res ogromna in na sliki mate najvecje drevo z imenom Tane Mahuta - utelesenje maorskega boga gozda, ki je locil mamo zemljo in oceta nebo in dovolil svetlobi na svet in tako omogocil zivljenje. Prav tako je ustvaril prvo zensko imel z njo hci, porocil tudi njo in rodilo se je clovestvo - fino ne, clovestvo je nastalo s krvoskrunstvom.



Utrinki iz jutranjega sprehoda po Scanderet Regional parku v Martyns Bayu. Noc smo prvic po treh dneh voznje preziveli v kampu in si privoscili topel tus...

Spremenljiva skoljkarica (TOREA PANGO) in rdecekljuni galeb (TARAPUNGA):



POHUTUKAWE - bozicna drevesa:


AUCKLAND - od dalec, tocno tam kjer si ga zelim. Morda si ga bom ogledala na poti domov. Do takrat pa naj mesta ostajajo cim dlje.



Miranda - pticarska nebesa

Koncno lep soncen dan in tega smo preziveli na velikem skolcisku (mesanici nasih solin in litvanskih obalnih mokrisc) JZ od Aucklanda. videlli svasta, medrugim tudi komatnega mokoza (Maorsko: MOHO PERERU), nekaj cemur moramo nadeti se slovensko ime NGUTUPARORE (Anabynchus frontalis)...



Rotorua...prdograd po domace, saj je zrak prepojen z vonjem po zveplu. Ja tako je pac na geotermalnem obmocju. Zvecer gremo pogledat Hako in povecerjat z domacini (se dobro, da ne vecerjajo vec kot nekoc, ker bi bili drugace mi na mizi). Nato picimo proti jugu skoziTongariro national Park in na obalo ter na Kapiti Island gledat Kiwije v zivo.

Ker slike povejo vec kot 1000 besed, je to zaenkrat vse. Ce spremljate kaj vreme, je tu precej muhasto, dezevno, oblacno... sicer pa se to za drzavo, v kateri si kjerkoli najvec 128 km od morja tudi spodobi.

ps: ze to da sem naloudala vse te slikice je trajalo uro in pol in me bo stalo najman 3 evre in mi je obralo vso zeljo po ustvarjalnem pisanju.
psst: Kupila SIM kartico za mobilca (da lazje klicem po drzavi-rezervacije itd).
telefonska + 64 za NZ in nato 0210421407 (Vodaphone NZ- poglejte kolko vas stane klic)

Dobro jutro in objem iz juga, Maja

9 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Hojla Maja

Super reportaža. Prosim nadaljuj z ustvarjalnim pisanjem in ne sekiraj se za evriče, če ti jih zmanjka, ti jih bomo pač nekaj poslali. Dedi me je že vprašal, če si se kaj javila. Sedaj mu grem z veseljem takoj poročat.

Tudi tukaj je deževno, megleno...sneži pa še ne. Baje bo danes.

uživaj mD

Anonimni pravi ...

Prdograd, haaaa-haaa-haaa :) citiram tvojega nečaka :)

Včeraj ni snežilo, danes pa tudi zaenkrat ne - koliko stopinj imaš tam?

Anonimni pravi ...

ati boris je v dremežni nedelji zaužil vsaj nekaj novozelandskega sončka. Bosi cool in se še oglašaj, ker je zelo zanimivo, za mnoge, ki še niso bili na j polobli pa tudi poučno.
ati boris

Alko pravi ...

Sploh ne bom kometiral, ker sem preveč fouš. Ne moreš met in morja in peska in drevesa in še delujoč GPS skupaj! Edino prav, da vsaj dežuje!

(Grem poiskat sliko od Morporka, vem da je v grbu od... Ankh Morporka. Saj sem vedel, da Aotearoa ni na tem svetu.)

Alko pravi ...

Tehnična info kar tukaj; Maja, spremenil sem nastavitev ure bloga, ki je bila namesto na Novozelandsko (GMT +12) nastavljena na Pacifiško (GMT -8) in je zgledala malo čudno. Zdaj sicer piše, da sem objavil kometar čez 12 ur, ampak je vsaj tebi jasen, ne pa nekomu v Los Angelesu.

Alko pravi ...

Zdaj sem pogledal slike še malo bolj natančno in... dokaz!! Se vidi zdaj že na dveh popolnoma neodvisnih slikah, da je morje na NZ nagnjeno! V levo! Še kot je skoraj enak.

Kaj je ful čudno, ko hodiš po obali? Zakaj pa ne steče stran?

Aja! V katero smer se vrti voda v oddtoku?
(A gledate kaj zvezde?)

Anonimni pravi ...

.....značilno zame- čakala sem na napačni avtobusni postaji! Ali od kod ste že šli....in potem sem čakala še malo, da se mi je posvetilo....saj jaz vendar ne grem (nisem bla it) nikamor, Maja je šla-PIŠI JI ZA BOGA!

In tukaj jaz pišem, dvoprstno, tro maksimalno-vsako drugo minuto. KDAJ PA PRIDEŠ NAZAJ?-je najbrž nevmesno vprašanje glede na lepote in to, da ti še tisti carinik ne verjame....že tretjič bomo kupovali žogice! Bo Jože prinesel. o.k.?

Slikaj Kiwija nujno! Pa pozdravo človeka katerega vogonske ladje letajo najbrž kje tam naokrog....je pač zmeraj vedel kako se duši pravilno streže (ti tudi veš).
Bom malo zdaj prenehala in ti pišem seveda kmalu.
lubčkov do lune in nazaj N+A+N+Z (naše tajno društvo)

NAŠ SLOGAN:Nemogoče naredimo takoj, na čudež pa se sicer lahko naročite, vendar je treba počakati.

Anonimni pravi ...

Majo ima li kafe i bajadera na Najnovijem Ze-landu? Ovdje je nestasica, nema ni u Trstu! Ako mozes skokni do Ouklanda i kupi nam pa cemo ti mi dati lovu....

Jesi li posjetila grad Macu pikcu?? I pazi se tamo u NZ, mi smo culi da ima zmija otrovnica.

Simona pita da li joj mozes provjetiti koliko tamo kosta Auto Cad 2008 jer je cula da se kod Maura na pijaci moze kupit pravo jeftino.

Eto to je sve. Javi nam se da mi ne trosimo!!!

Puno pozdrava iz EU!!!

Tumpi AV AV, Simona i Slobodan

P.S. Kupi nam tatoo naljepnice, original Mauri!!! Ovdje nigdje nema a one se obrišu vec nakon tri do pet mjesecei ako se ne kupas!!!

Anonimni pravi ...

Ako budes jela KIWI najprije je oguli i skuhaj!!!