nedelja, 16. december 2007

Kaikoura

Kia Ora!
Kot vidite imamo koncno sonce. Pa se kako je vroce. O ja!
Kaikoura je mestece na vzhodni obali juznega otoka kjer se srecujejo topli in hladni morski tokovi in prihaja do upwelinga - iz globin morja se dvigajo nutrienti, temu sledi bogata mikro in mini flora in favna, temu ribe, raki...na vsem tem se pa pasejo morske ptice, morski psi in ostale velike ribe in seveda sesalci (kiti, delfini, tjulni). Zjutraj smo sli na morsko odiseado in videli smo 2 kita glavaca, nekaj albatrosov in viharnikov. S plaze sem opazovala njihove endemicne delfine (Hectors dolphins) in si poblizje ogledala tudi tjulne (New zealand fur seals). Obenem pa so tu plaze, azurno modro morje, veter...skratka kraj kjer bi brez problema nekaj casa ostali. Pa vendar...Brata Rubinic imata le se nekaj dni in jutri popoldan gremo dalje...Saj 3 dnevi so dovolj, za enkrat ;)





21 komentarjev:

Matjaž pravi ...

Glej jih, muce na kamnih!

Anonimni pravi ...

Pusa mala moja. Saj veš, katera je prvinska slovenskalastnost? Faušija? Ko sem zjutraj vstopil "tvojmalisvet" in videl fotke, prebral, kaj vse si lahko videla, se mi je utrnila ta slovenska lastnost. kako sem fauš!!!Kaj pa drugega, ko pa nam sneg ceno noč počasi naletava, ceste so spolzke, ljudje brezglavo divjajo po njih. To noč sem zopet šel slikat cestne mrtvake pri Lendfavi in potem do jutra nisem mogel zaspati. Če bi lahko, bi se "naloudal" na tvojo stran in spizdil od tod. Verjetno za vedno in večno.
Pusa mala moja in uživaj v vsakem trenutku tvoje NZ avanture.
atiboris

Anonimni pravi ...

Ha, kdo pa je ta Matjaž? Muce vidi?

Tukaj je vaš včaraj!

JAAAAA, tudi meni so všeč ptice, kure, še posebna ta, ki jo je opazila tudi Nataša...s črnimi očali.Ja, pa pokrajina - enkratna. Kar začutim toploto skozi ekran.

A vse te fotke delaš s tistim malim aparatkom? Pogruntala sem,da če klikneš nanjo jo lahko tudi sprintaš ali shraniš in daš narediti.
Ravnokar sem pomahala Tini in Svitu, zato sem imela čas še malo pokukat v tvoj svet. Včeraj sva šla s Svitom pogleda "čebelji film" in sva mimgrede obiskala še Natašo. Nič ji ne manjka, razen A in ti.

Tudi V P je padlo malo snega, vsaj za vzorec ga je in je prav romantično, ko posije sonce, se pa žal še trava skoz vidi.
cmooooooooooook od vse nas

Anonimni pravi ...

Haj Majči! Babi Helenci sem sprintal tvojo fotko z rta kaikure in sijo bo dala uramiti. Vasi so z mislimi s teboj tam daleč "spodaj" pod nami. Imata pa Lajči inHelenca vnovič pravo gnečo v svojem ptičjem hotelu, od detlov, preko sinic...do vreščečih vrabcev. Dren je od jutra do sutra.
Pusa atiboris

Anonimni pravi ...

nafilana s kameljimi drekci veselo berem tvoje dogodivščine. AtiB ima prav, ljudje nimajo pojma, kako se vozi v snegu (in en mičkeno bi tudi jaz pobegnila), ampak najbolj sem ti pa fouš toplote. Mene tu zeeeebeeee ;)
Včeraj smo imeli Polžki prednovoletni pohod z baklami in me je najprej zeblo, potem mi je bilo vroče, potem pa smo nehali hodit in me je - spet zeblo :P
Zato pa po celo naši bajti diši naša jaffa smrekca (smo letos s pomarančami in orehi zastavili stvar).
Meni ni treba rožce (saj te itak ne bi spustili ven z njo, anede?), bom pa za ene par tvbojih fotkic potem v velkosti originale prosila, da mi jih daš, bom naredila ene par uramljenih za nasteno :)

Anonimni pravi ...

Dovolj za danes, spisal dva tri neumne tekste, ki so se še meni zdeli zanimivi. Razgaljam ozadje neke civilne iniciative, ki se "bori" za neokrnjeno naravo in je proti bioplinarni, ki bi jim prinesla v zarukano goričko razvoj, nova delovna mesta inše kaj. Ne, oni so proti, prti je nekaj soboških vikendašev, ki se bojijo, da jim bo med nedeljskim kosilom na terasi mora "vunjalo" in so gor napumpali boge kmete.
Na bruhanje mi gre.
Iden domov, v moj svet, odprem si laško in bom gledal tv.
Dobro jutro mojamaja!
atiboris

Anonimni pravi ...

Naj na Novi Zelandiji prizgejo eno svecko. Umrl je moj dragi ati, Mirko.

Tanja

Anonimni pravi ...

...no in zdaj sem pa žalostna...Tanja, moje sožalje (si najprej ti na vrsti,zMajo sem včeraj govorila pol ure)....ostala brez besed...pridem kasneje in kaj napišem.

Anonimni pravi ...

tanja, tudi od mene sožalje...
Kakšna zima je, čisto pravljična. Bi lahko zapisali:
Zunaj sneži, muca copatarica pa šiva copate za otroke iz Majhne vasi...
Pusa, sister.

Anonimni pravi ...

tudi zidarji te beremo, ter seveda po moško na fotkah najprej, namesto živali in narave, opazimo da si na fotkah prav lušna. očitno ti NZ paše, ali pa si fotogenična :)

imajo kaj žab?

itn@ pravi ...

A maš kako sliko od mrožkov, plizzzz?

Anonimni pravi ...

Lp mala moja. Ker danes nisem zasledil nič novega na tvojem blogu domnevam, da si nekje na poti.
Tajni, ki je sicer ne poznam, pa moje iskreno sožalje ob smrti atija. Smrt res ne počiva, vseskozi smo z njo obkroženi. V 24 urah sem bil na dveh nesrečah z mrtvimi.

Anonimni pravi ...

...nenadoma je skočil izza grma, ki to ni bil. Bil je samo koš za smeti, ki je sanjal otem, da je grm. Ni bil niti to! Bil je od oblikovalca ponesrečeno stojalo za dežnike, ki je izgledalo kakor koš za smeti-zato so vanj metali tisto česar niso potrebovali.

NAUK1:
Skoraj nikoli nismo tisto o čemer sanjamo.

NAUK2:
Redkokdaj smo tisto za kar nas imajo.

Zakaj ta izliv pisateljske krvi (ki je mimogrede ne premorem veliko)? Zato, ker lahko-naj mi kdo prepreči. In zato ker vem, da te to res zanima in ker je danes moj dan in ker imam lepe nogavice s traktorji in ker mačke na kamnih od daleč izgledajo kakor Ninini (lepa beseda:-)) polži lazarji...

Dnar si dobila-ti sporoča mama Danica, ki je skupaj z Miranom prinesla rdeče drevo...tako, da orhidej več ne potrebujem....in konec

Alko pravi ...

Zdaj nisem več tolko ..... zaradi mrožev in klifa in morja (hvala za nove dokaze da je nagnjeno v levo, da ti lahko povem, da te lepo pozdravlja Pika Nogavička in pravi, da poglej, če vidiš kje stranh (in seveda krogljice pregelk), če pa te hoče kdo ugrizniti, ga ugrizni nazaj.

Anonimni pravi ...

UPSA, vse sem prebrala, zaj pa lejko iden spat.

Nočko oz. zate dober dan

Anonimni pravi ...

eni pa te že taaaaak pogrejšamo

Anonimni pravi ...

Sedaj pa je že čas tudi za tole resnico. Kar drži:
Večina vas je biologov, zato ste verjetno že vedeli, da jeleni odvržejo rogove v začetku zime, ponavadi konec novembra do srede decembra, jelenčice pa jih zadržijo do spomladi, ko imajo mladičke. Kar pomeni, da so vsi božičkovi jelenčki, od Rudolfa do
Blitzna, jelenčice!!! To bi si sicer lahko mislili, saj kdo drug bi pa še zmogel tako nalogo, namreč vleči debeloritega moškega s prtljago naokrog čez cel svet v eni sami noči, ne da bi se pri tem izgubil.

Lep dan še naprej

Anonimni pravi ...

oj Maja....

.... veš tebi pa človek lahko zavida... vendar se raje veselim s tabo, ker z nami deliš vse kar lepega doživiš.... ne vem toćno zakaj ampak nekak sem te poistoveti z Duglasom Adamsom.... mogoče zato ker se tvoj blog bere podobno kot njegovi potopisi...odlična si

a ja pa še ena pomebna zadeva...Uživaj še naprej in en ekstra LP iz Grada

Anonimni pravi ...

Anonimnih sicer ne maramo, a ne Maja...je pa res to, da ta, ki pa tebi piše je pa zakon. Kje pa si dobila takšnega anonimnega pisca? In kje za vraga si ti?

P.S. kupi enega še za doma, ga bomo skupaj uporabljali. Anonomneža namreč.

Anonimni pravi ...

Pusa mojamaja! Še zadnjič sem vrgel pogled na tvoje blogovanje z upanjem, da bo na njem kaj novega o tvojem putešestviju po NZ. Pa saj sem prismuknjen, da v času, ko ti tam spodaj, na drugi strani naše zemljice, sanjaš lepe sanje, pričakujem, da bom prebral kaj novega. Dovolj je za danes, ugašam elektronsko škatlo, zaklepam pisarno in grem v vodoravni položaj. Lahko noč oziroma tebi dobro jutro mojamaja!
atiboris

Anonimni pravi ...

Hej Z-Maja!
Sem te klicala, ker me je Gita opozorila na tresenje tal "tam doli". Upam, da si v danem trenutku imala v roki pollitrski šejker z vsaj tremi alkoholnimi pijačami, ki so bile po tresenju prava poslastica-če je že ringišpil potem naj bo konkreten!

V primeru, da si pa vse popolnoma zgrešila za pol metra v levo pa: bravo! To je naša punčka. Ona že nikol ne pije.

lubčke za pod poušter, da te bodo ponoči žulili v uho.