ponedeljek, 10. december 2007

Rotorua 2. -Taupo

Maorski tradicionalni vecer oz. follora po Maorsko (MITAI village)

Bojevniki so priveslali po njihovem svetem potoku.
Odpeljali so nas v cisto pravo (ha, ha) vasico in nam predstavili njihova tradicionalna oblacila, orozje in glasbila, nam zaplesali POI in Hako.

Hells Gate.

Najvecji termalni slap na juzni polobli in stevilni geotermalni bazeni - izvor tega prelepega vonja. Kot v Banovcih, samo malo vecje. Za Maore je to sveta voda. Tu so si po bojih orali bojne barve in ocistili rane preden so se podali v domace vasi.


In se gozdni rezervat nedalec od mesteca Taoupo.


Opepe historical and scenic reserve.


Zakaj historical. V gozdu je pokopanih nekaj angleskih vojakov, ki so jih med vojno poklatili lokalni Maori. Drugace pa dobro obmocje za videt nekatere endemicne ptice (kajpak, saj sem pa z ornitologom na terenu). Ker je blo spet dezevno nismo videli kaj dosti...razen Whitehead, Fantaila, Bellbird in seveda Tuije. So pa zato drevesa RIMU, TOTARA, KAHIKATEA in MATAI cudovita tudi v dezju...






In jezero Taupo


ps. Maksimovici, glih ko sem hotla biti pametna da na teh racnalnikih pac ne najdes Irfana..ekola. Ta tu v tem zakotnem kampu ga ima.





11 komentarjev:

Anonimni pravi ...

...seveda še ne spim. Sem čakala na novo objavo-kakor se za zelo radovedne prijatelje spodobi.

Je pa res nekaj, to je res svet kjer je vse po tvoje:-)....če boš zelo utrujena imaš zmeraj drevo na katero se lahko nasloniš in to kakšno drevo!

Grem zdaj spat v tvoj dan. Končno se mi lahko nekaj dogaja tudi takrat, ko spim...in niso le sanje. Lepo je tam!

Pa hitro spet piši. Lubčke

Alko pravi ...

Pa kaj, pa kaj, mi smo meli pa ajdo in žlikrofe in pečenko, haha. Pa še slikali nismo, ker smo preveč hitro pojedli, preden se kdo sploh spomnil na fotoaparat.
Pa dežuje tudi ne, m!

Kako pa zgleda dobit mail od Davida?
Greš tudi tja? Slikaj to najlepšo plažo... :-(

Zvečer bomo pa kuhali vino, za slike dobiš eno šalico.

Bu

(p.s. prvi mi in drugi mi nismo isti mi, ampak saj nima veze)

Anonimni pravi ...

Skoraj ne vem, kaj je lepse, brati komentarje antase in alkota ali tvoje reportaze :) face :)
Vidim, da bi lahko nehala gledat Umore na podezelju (ajm adikted, so vuat!) in grem raje na NZ drevesa gledat in bozat.
Zdaj je ze konec tvojega dneva, zanimivo, sem lihkar pogruntala, da bos pol dneva prej v novem letu ko mi (ni fer, ni fer, ni fer :)

Alko pravi ...

Oi. Prašanje.

A SMSje si dobila na Kiwifon? Al nekaj ne dela prav? Poslal v nedeljo ponoči = ponedeljek opoldan MVT (MajaVacationTime)

Anonimni pravi ...

Haka - ljudski glas gre, da je taka, prava adrenalinska verzija hake tista, ki jo izvaja nacionalna ragbi ekipa All Blacks pred tekmo - za nasprotnike. Poglejte, ce imajo kaksno tekmo na sporedu....

j

Anonimni pravi ...

Aja! Tako je to! Kmalu za teboj odide tudi Vogrin? In Ali začne izmenično zapirati levo in desno oko?....to je zaradi tega, da te zmeraj vidi, sva zadnjič ugotovila, da mu ob normalnem vlaženju oči občasno izginjaš....blabla...več, prihodnjič (o tem).
....v bistvu se je marsikaj spremenilo! In danes za kazen še dežuje in pozabila sem pisati Jožetu-ali je misliš, da že prepozno? Vprašaj domorodne vrste.
Včeraj sva postavljali jelko in moram priznati, da si mi zelo malo pomagala in zato je tvoja straz za kazen bolj kilava...na njej je en alko-holni bonbon :-) ne nisem Alija obesla, sam se je! Reči mu, da bi si za ta namen lahko izbral lepšo vrvico, ker jaz mu ne upam.
Otrok ti pošilja brco, Zigi mjavko, jaz (prebolevam tvojo pasivnost ob krašenju) tudi brco in Vogrin stavek brez besed....mi te mamo tako radi,da je kaj :-)

Anonimni pravi ...

ja meni so pa fejst vsec ti tici na tvojih slikah ;). tam kjer jih je vec na sliki pa sploh. se kaksne taksne objavi. drugace pa... te pogresamo in pricakujemo, se sreca za tvoj blog, da te lahko vidimo ko te zelimo, ker je tu na stajerju prava mora. drugi teden je pa bujta repa, ampak ce tebe ne bo, pa tudi nas ne bo!

pa en massage smo ti poslali, ce si dobila.

pozdrave izpod pohorja.
t&u

Anonimni pravi ...

Dobro jutro Maja in ostali. Jaz grem zdaj domov, nič dogodivscinam naproti. Pravzaprav tole: a ves (saj verjetno res ves), da bodo imeli tam doli Police koncert? A jih gres poslusat? Lahko ti preko neta rezerviram karto ;)
Drugace pa je spremljati to tvoje potovanje preko GooglEartha prav zanimivo. Ta Opepe je nor. Pa okoli gozdovi/plantaze? z belimi lisami? Kaj je to? Cisto cudno.

No, uzivajte se naprej v tem vam (ohainah)prelepem adventnem casu!

Lepe pzdrave in poljubcke od mene Branke

Alko pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Alko pravi ...

Nič novega od Maje (pa nič ne pomaga če mežikam izmenično ali hkrati in neodvisno od vlažnosti očes). Pa še obesli so me. kakšna pa je vrvica? Jaz mam sicer rad vrvice in smrekice in alko-holne bombone, pa tudi mir mi ustreza, tako da če sem sam, na svoji strani, pod smrekico z dobro filo, potem prosim, dajte mi lepšo vrvico! (in bom zadovoljno bingljal in ne bom strašil tistih, ki pridejo po darila, znam pa tudi zapeti sveto noč).

Pa lepo oblačno in toplo noč na novozelandijo. Tukaj se delajo oblački od mraza ko dihaš in imam novo Piko Nogavičko, ki mi je Branka ni hotela kupit, pa sem jo sam.

Alko pravi ...

v zbisanem komentarju ni bilo nič, samo posus kaj se zgodi...