petek, 14. december 2007

Picton - J otok

Oj!

Tokrat brez slik ker racunalnik ne premore usb porta. Pravzaprav sem ze 20 minut pisala kje vse smo bili in kaj vse smo videli, pa ... skratka vse je slo upm. In zdaj vam pisem se enkrat. Na kratko. Preko Tongariro NP (najsterejsi NP v NZ) , mimo Mt. Dooma, smo picili na obalo. In za dva dni na Kapiti island. Drago, vendar vredno vsakega dolarja. Tam bi lahko dopustovala se kak mesec. Kot kak srednje velik otok v Jadranu (10 km*2 km, 500 m nm), porascen z gozdom, brez sesalcem ze dobrih 12 let in poln endemicnih NZ pticev, nekaterimi celo najredkejsimi na svetu. Cez noc ostali predvsem zaradi malih Kiwijev. Po 3 urnem iskanju smo naleteli le na nekaj pingvinov (iiiiiii kak so lepi, blue penguins) in na rit od enega kiwija (ostali del je skrival). Po tem ko sem ze obupala in si sla se na wc pa me je en cakal v travi pred koco (bila in sem se vedno veri veri hepi :) ).

Glih kar smo prispeli v Picton. Od tu pa gremo se bolj na jug - kjer so dnevi se daljsi. Sem se ze odlocila, da bom kak teden prezivela se na Stewards islandu, pomoje kar cez novo leto, v ribiski vasici z nekaj deset ljudmi, na najbolj J delu NZ, kjer so dnevi zelo dolgi in se kiwiji hranijo tudi cez dan...

Fino je brat vase komentarje. Mi je takoj lepse (naprimer pred nekaj minutami, ko mi je es post sel u pm). Rada vas imam in se mi kaj napisite.
NANZ - bom okrasila kak bor... na keri strani?
Domen- fse najboljse (sem poslala sms iz svojega telefona, ker se mi zdi da ta kivi vodaphone ne komunicira prav dobro s preostankom sveta).

Grem zdaj spat vam pa zelim dober tek. Pa kaj dobrega skuhajte.

Objem, Maja

9 komentarjev:

Anonimni pravi ...

heeeeej! Z-maja!

....krasiš valda na vzhodni strani pod ekvatorjem!

Tukaj že drugi dan zapored sije sonce...pa vseeno nekaj manjka....zvezdica Zaspanka? Kiwi v grmovju? Gregory Peck? Parket v dnevni sobi?....kdo bi vedel, mislim pa, da kar vse po-malem.

Seveda ti moram povedati tudi to, da tvoja mami Danica vestno preverja moje stanje (telesno in duševno). Njej tudi pripisujem pojav sonca v zadnjih dneh.

Lubčke...in JA! seveda ti bom še tečnarila, ker tvoja želja je...kaj že? Tisto kar si želiš, najbrž.

Anonimni pravi ...

Pa še to...

...Aliju zamenjala vrvico, ker je tvoj prjatu in bojda peti zna. Škrlatna svila se mu veliko bolje poda kakor štrik za perilo....Maja, krasiš tam kjer je Alko-holni bonbon!!!

...prej sem poizkusila polizati tvoj tekst brez slik v upanju da ima okus po morju...naslednjič bom pred podvigi na meji z blaznostjo pobrisala prah z ekrana...in ta zadnji stavek bom uvrstila na seznam novo-letnih zaobljub.

Doooovooolj zdaj!

Alko pravi ...

Novo svileno vrvico mam, jeee. (Peti ne znam, lahko se pa delam da znam in krulim zraven sveto noč. Ko kakšna kraljevska domača žival (pa ne slavec.
Maja, smo kukali slike na netu, in sploh ni ni všeč! (in na Kapitiju je morje itak postrani, kako zvito si se izognila temu vprašanju, kar razumem kot pritrditev).
Kaj si kaj vrgla v Baradruin?
Za jest ni nič, ampak mamo še zadnji liter veselih kroglic (alko-kompota od malih za moniko z otoka ljubezni)

Bu

Anonimni pravi ...

Danes kuhamo bujto repo, zmazali pa bomo tudi mamino prekmursko gibanico. Vse to te bo v novejši izvedbi čakalo, ko prideš nazaj. Krasiš, kjer ti paše, ker je važen osebni pristop (klinc gleda dizajnerje ali etnologe).
Lupčke!

Anonimni pravi ...

Poljubček atijevamaja. Tu pri nas tako lepo sneži, pravcati snežni metež je zajel prekmurje. Pred minutko sem se pogovarjal z enim gospodom, ki se je peljal prot kamnuku, tam pa sonce. Kolikor vidim, sonca na NZ ni kdo ve koliko. Sicer pa si ga napravi sama. Moram ti priznatio, da je vsako jutro moje prvo opravilo, ko prižgem to elektronsko škatlo, da se preselim na stran "kjer je vse po tvoje" in uživam v zapoisanem in pofotkanem. Še tako naprej. Na koncu dobro jutro tebi, ko boš to brala bom pa jaz drnjohal.
Poljubček atiboris

Anonimni pravi ...

holja mala

Tukaj v Preserjih sploh ne sneži, prav toplo je. Upajmo, da bo šele jutri popoldan.Pravkar smo skuhali in pofotkali 7 jedi ..... sajvešzakaj...in jih pol razdelili med sorodnike in sosede. Med njimi tudi slavno pito in korenčkovo torto. Počutila sem se kot v studiju - dva krat preoblečena itd.
Svit je čez vikend pri nas, pridno zlaga lego kocke in modruje.

Joj kakšneka kivijčka pa mi je pofotkaj in pošlji, ko boš lahko ali vsaj domov prinesi.

A sta ona fanta - brata še s tabo?

Piši še, fajnt te je brat.

Pusa od vseh nas

Maja pravi ...

Oj.

Kako fino...
preverila kako je z mojim kiwi mobijem.

Da me poklicete, smsate rabite vtipkat +64 in nato stevilko brez spredaj torej +64210421407.

Lupcke vsem, Maja

Ps. Brata Rubinic sta z mano se ta teden, pol pa picita nazaj, jaz pa po svoje. Za bozic, pa se v Chistchurchu dobim s tamalim biologi. (Bajdvej, Martin kateri hostel si nam pa rezerviral?)

Anonimni pravi ...

mi smo se danes zbudili v snegeca, kako je lepo. Praznovali bučno, ampak presenetljivo trezno, od 6 krač ostale še 3, bujte repe pa za vzorec. Ugani, kaj bomo danes jedli, hi, hi ...
Lahko noč, čebelica ...

Anonimni pravi ...

ja res je doma fajn zasnezeno. ne vem sicer kak je pri tebi vreme, ampak mam obcutek da mora biti fajn toplo, glede na to da so tisti tici na sliki na pol nagi. in zato vcasih, da se pocutimo tebi blizje, oblecemo kar kopalke. jutri gremo gledat se neka stanovanja, da bo ze koncno enkrat kaksna vselitvena. ko do tega pride, bos zagotovo ze doma. nas mico je sportnik pomurja 2007. in to so novice iz domacih logov. mej se fino. lp, t