nedelja, 16. december 2007

Slike!!!

KAPITI ISLAND




Novozelandska tascica


Kaka

Takehe

Weka ...





Kosilo na plazi oz. ob estuarju reke Manawatu

Hunterville - letos praznuje 100-letnico in zdi se mi da za 30 let prehitevajo to praznovanje


Zaba (Litoria raniformis) in kacji pastir (Nimam pojma) iz Rotokura Lake ecological reserve


Tongariro National Park in Mt. Ngaruhoe aka Mt.Doom



Reka Tongariro in iskanje endemicne in redke Modre race (Blue duck)

..spider orchid...


...vse kar smo nasli od race...

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

Kaj je zdaj to? Sem že enkrat nekaj napisala pa ni ničesar? vse izginilo neznano kam...a moram še enkrat?

Prosim prinesi orhidejo....ni treba lončka, samo roža bo dovolj.

In zakaj imajo samo ptičke-kure tam? So pred prihodom belčkov edini sesalci živeli v morju in niso imeli sovražnikov pred katerimi bi se morali skriti v zrak? Kaj pa zdaj? Kako preprečijo mačkam, psom in ostalim štirinožcem, da si jih bašejo v gobce? Upam, da vsaj hitro tečejo....ja lepo je...moram priznati, da je res lepo. Še posebaj lepa je ena slika na kateri je en svetel ptič s sončnimi očali.
Takšne pa imamo mi tudi, samo pozimi včasih odletijo v Novo Zelandijo.

Anonimni pravi ...

Jaz pa nisem vedela, da na NZ živijo podobni packi ko v SLO, ki ne znajo vrečke s sabo nosit in drekce pospravljat.
Mala moja, you are glowing /upam, da nisi kakšne fluoroscentne snovi požrla in je to vse ol natur/ :)

Alko pravi ...

o, neptiči. jaz tudi nimam pojma. samček, zygopter.