sreda, 26. december 2007

Christchurch

Kia ora vsem!


Zdaj ste vsi bolj ali manj ze prebavili bozicne vecerje/kosila in nekateri ste se ze odpravli kam na pot, drugi smrkate pod domacim kovterjem in pred TVjem, eni pa boste sli tudi kak dan v sluzbo. Upam, da vam je vsem toplo in da ste na kupu in da se imate fajn. Jaz se mam. Torej kaj delam spet na netu? Mah ka mam ga glih pri roki in je se zmerno poceni in ker se mi ne da gledat' Paris, Texas' ki ga je David nastimal v TV sobi in ker sem se malo zmackana ali pa ze spet in ker cakam, da se mi cote v posusijo in ker grem jutri dalje in se do Novega leta in kaj cez (verjetno) ne bom javljala in ... ker srfam kam naj grem in kaj naj delam (Aja, pa se dobro, da tse me spomnili, pogledati moram kako bo vreme!)

Tako je pa zgledalo pri nas v ponedeljek zvecer.

V trgovino smo sli lacni in nakupili in skuhali hrane za ves hostel. Za predjed de David pripravil 2 kili skampov na buzaro (smo jih jedli se vceraj!!!), jaz sem spekla piceka in janje (2 bedri) in krompir, pa se restani krompir, zelenjavo in zeleno solato. Davide je povedal nekaj uvodnih besed...
aja, pa Matej je prej spekel se en mali hlebec kruha...
Ostala dekleta pa so dekorirale mizo, pricarale praznicno vzdusje in nato pomile posodo (PRIDNE!!!).
Drugace je (predvsem zaradi praznikov) Christchurch zelo zaspano britanoliko mesto. Imajo sicer ogromen Botanicni vrt...



Dva dni smo rabili, da smo nasli lokal, ki je odprt 'till late'. Upam, da nam bo danes sreca bolj naklonjena - da ne bomo spet do polnoci pili pivo v korean karaoke baru in se nato odpravili v Irish pub, ker se ta odpre komaj po polnoci. Racunamo na rodeo karaoke bar!!!Osmipotnik je obljubila da bo zapela eno od Casha (Morda je predolgo pri nas v sluzbi tiho sedela in vse 'neumnosti' pobrala, zdaj ji pa butajo ven!!! Grupa 4m ji je pa razkazala nov svet...Prav zabavno je to opazovati!)

'Kam se vrti voda v umivalniku': moram reci, da ga je bilo poizkus nadvse tezavno izvesti ker imajo tu vsi odtoke zelo dobre in voda zgine v sekundi. Po nekaj Tuijih ob ca. 13 po vasem casu izvedla semipoizkus... nkaj pa se le vidi. Ampak ne vem vec kako se voda vrti doma...Aja, pa na luni je viden zajcek s ponvijo za palacinke ...

10 komentarjev:

Anonimni pravi ...

RES SE VRTI V DRUGO SMER! Vau :) In jaz nisem zmačkana :) Bojda ste v Christchurchu imeli gomilo noro pijanih božičkov, ki so razgrajali in delali štalo na čisto navadni božični predstavi za otroke (so povedali po tv) in ker jih je bilo en mičkeno več kot je vas, sem bila pomirjena, da niso bili slovenski dobri možje na delu ;)
Tukaj je zasnežilo u nulo in imamo malo zimsko pravljico. Tvoj nečak se drajsa z lopatko zunaj, D. je šel na Debelo peč (2000m i kusur), jaz pa malo surfam, malo dela kosilo ...
Papa, sestrica, javi se, ko se boš lahko. Ti boš v novem letu 12 ur prej ko mi, sporoči nam kakšno je :)

Anonimni pravi ...

Priznati moram, da mi je naslednji hip po tistem, ko sem se sprehodil po tvojem pisanju, še posebej pa po fotkah, pričelo tako neznansko kruliti po želodcu in me je nadalnjih krčev rešil močan zajtrk. Ne morem verjeti, kakšne dobrote so se šibile na mizi, pa dve kili škampov....solata, si jo nardila z bučnim oljem ali....super. Včeraj smo imeli v soboškem kinu gala božični koncert Jana Plastenjaka. Hej v dvorani se je cidilo vse povprek, babe so norele, doživljale takšne in vaginalne krče....Jan pa je pel in pel. Hvala bogu je zunaj lepo pomirjujoče snežilo. Danes pša sem bi na Štefanovi trgatvi (Štefanovo je namreč) pri Pavlinjekih v Polani. Nuša te lepo pozdravlja.
Pusa in veliko dogodivščin za in po Novemletu.
atiboris

Alko pravi ...

Sem ze pri gledanju slike mislil, da se Maji S malo rola, samo tam (na sliki) si jo zasencila s svojim mega smajlom. Ampak če bo pela Casha/je pela Casha... waw!! Čestitam!

filmčki nekaj štrajkajo, nisem mogel občudovati vrtenja vode, kaj šele Davida, ampak vseeno, saj si ga lahko predstavljam :-)

Lepo potujte nazaj, naprej in srečno novo leto za vsak slučaj

Anonimni pravi ...

Meni se vsi filmcki vidijo (Alko, popravi si svoje aparature. Pa lepe praznike btw. (ko se nic ne vidiva pa ti moram tu sporociti). Kako pa je kaj novi kavc? (Maja, oprosti za to zastranitev)). Pa zelo vas je lustno gledat. Koga je to David glumil s tistimi dotikajocimi se konicami prstov? Ali je po naravi taksen? (ne dvomim sicer, da je vse resno mislil) Pa se malo shujsano zgleda, 8.potnik pa bolj okroglo (ali pa je le fotogenicna).
Jaz tu v mrazu (sicer nekaj snega je, nikakakor pa kaksna idilicna zimska pravljica, kot je v vasi od sestrice) pa sem si zasila svoje prvo krilce. (No nisem sivala zunaj na mrazu, ampak notri na toplem). Taksno pisano, ziher bi ti bilo vsec, verjetno pa bo le za enkratno uporabo. Pa nic ne de, glavno, da ima clovek veselje. Ne?
Jutri gremo po nakupih, pa Klemen aus Dojcland pride na obisk (2.januarja pa Jean v SLO), zvecer se mogoce se kaj tu oglasim, v petek pa odbrzimo na ex-nase morje, kjer upam, da bo toplo in soncno brez burje.
Verjetno je vasa deca ze v odhajanju, zato pozdravljam le se tebe in Davida.

(pa Police?)

Anonimni pravi ...

ZDRAVO MALA, ne vem če si še v civilizaciji, kjer so mejli. Če si, ti želim vse najlepše do naslednjega javljanja, če ne pa te bo ta počakal. Sem pa opazila, da so se mejli tistih ki so radi brani takoj zredčili, ko si najavila svojo odsotnost.

Jaz sem filmčke čisto krasno videla in slišala zdravico vašega kolega. Res se voda vrti kontra.

Meni si grozno všeč na oni sliki kjer si oblečena v obleke iz stoletja nazaj. Kar pasala bi v tisto obdobje. A sta fanta ob tebi prava ali lutke?

Uživaj še naprej.

Anonimni pravi ...

Po uri sodeč mrak počasi prekriva NZ in mojamaja sepripravlja na najdaljšo noč. Ko bo pri tebi "počila" polnoč in se boš znašla v novem 2008 letu, bomo mi šele sredi priprav na ta dogodek. Ne vem zakaj, vendar se mi zdi, da bo tokratno odpiranje šampanjcev vseeno drugačno, kot je bilo v preteklih letih. Se ti ne zdi? Sicer pa ti želim vse kar je najlepšega na tem svetu, sreče, ljubezni, zdravja in seveda poklicnih izzivov. Poljub in objem
atiboris

Anonimni pravi ...

en velik cmooooooooooooook in haaaaggg vsem in veliko lepega v letu, ki prihaja !

Uživajte še naprej

Anonimni pravi ...

10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1, srečnooo, novo letoooo, na vse strani sveta, tarataratata

objeme in poljube

alienka

Anonimni pravi ...

draga zmaja,

en velik objem in veliko poljubov in naj se ti vse zelje uresnicijo! in bodi se naprej fajn in vesela in dozivi mnogo lepega na spodnji strani sveta...

cmok

Anonimni pravi ...

iiii, si že v novem letu :) lepo se imej, veliko se smej in vedi, da te imamo taaaaako radi :)