petek, 21. december 2007

Springfield

Kia Ora!

Ne, to ni hec - res smo v Springfieldu po 4 dneh WILD WILD WESTA, kjer ni povezav s svetom...je pa obala enkratna in alpe tudi in...eh saj boste slike videli(naslednjic).
Potres??? Nimam pojma Ali o cem ti to ?
Mi se mamo super nic nas ne trese, no danes ponoci malo od mraza. To je vse kar vem.
Tu kake hude predbozicne norije ni. Se dobro.
Sms-ov na noben telefon n dobivam, morda zato, ker na ni signala.

:)

9 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Prijeten blog, kjer vedno vse preberem. Žal ga kvarijo komentarji :)

Uživaj...

Anonimni pravi ...

Pusa mojamaja!
Naposled smo dočakali nadaljevanje. Me je bilo že malo strah, ker sem štiri dni zapored zaman pregledeoval "svet, kjer je vse po tvoje". Še babi Helenca me je vsak dan spraševala, ali se je Maja kaj oglasila. Ponoči, ko sem se vnil z odprtje šengenske meje, bil sem na gederovaskem prehodu z A, sem videl, da ste imali na NZ potres. Tudi zaradi tega me je zagrabila skrb. Glavno, da se imaš ok. Na NZ v auklandu se na novo leto prične ženski WTA teniški turnir,na katerem nastopa tudi Srebotnikova.
na koncu pa onemu "s53zo" e je kateri komoentar kvaril tvoj blog, je bil to prav njegov prispevek.
atiboris

Matjaž pravi ...

No ja, bom še jaz priznal, da se slinim ob slikah in opisih. :)

Kaj ta Springfield je kaka jugovzhodna kopija ameriškega vasi, katere prebivalci so rumene barve in majo štiri prste na rokah?

Uživaj še naprej!

Alko pravi ...

Jaz o potresu, kar močnem, ki pa ni povzročil večjih problemov, pa tudi na vzhodu je bil, tako da zahod v vseh oblikah najbrž pomaga, če maš alpe vmes.
Kar se pa razumevanja mailov tiče.... saj vem, ni časa, pa šumniki oziroma njih odsotnost, pa možgani na paši, pa.... pa ne da se ti. Ampak saj to je point, ne?
In tudi preveč SMSjev lahko škodi zdravju.

Bu.

Anonimni pravi ...

A je to lolani pozdrav, kolikojeura. poznam tipa, ki je napisal knjigo s tem naslovom.

Sicer pa te očitno potres ni pretresel, toliko bolje. Le popzdrav
Zdenko

Anonimni pravi ...

Heeeej!

Dolgčas je bil brez tebe in res te ni bilo mogoče dobiti na telefon (po mnogoterih poizkusih...obupala).
Pa prav zavidam ti, da si se vsaj za nekaj časa izognila prazničnemu brezglavookrogletanjuodtrgovinedotrgovine...a res ni Božička, da bi vse to porihtal? Ali pa smo samo mi premalo pridni?

...do lune in nazaj!(saj veš kaj)

P.S. tamau s53zo:
m)lepo od tebe, da vse prebereš. To smo že prej vedeli.
c)ni lepo, , da vznemirjaš ljudi, ki pač ne vedo, da se neposrečeno hecaš.
a)parket maš umazan-zlošči ga!

Anonimni pravi ...

Hej!
pri nas končno mraz! se spodobi za zimo.
uživajte maksimalno vsi skupaj!
poslali smo vam Božička, ker Dedek Mraz ni vedu kje je Nova ZIlandija. Dddd!?
alienka

Anonimni pravi ...

Ja res lepo, da si se končno oglasila. Sem vprašala Natašo, če me že mora skrbeti, pa je bla čist optimistična, rekoč, da se ona iz Afrike tudi po mesec dni ni oglasila. Haloooooooo.
Pogrešamo slikce...
Ja tu je pa norišnica, čeprav še nisem bila po nakupih, kar pa malo pogrešam, saj vedno uživam pri izbiri daril za moje najdražje.Bom pa drug teden vse nadoknadila.Se že veselim.
M je sprintal ves blog in ga neseva dediju, saj ga želi prebrati tudi on.
Uživaj še naprej in piš kaj...cmoooooooooook

Anonimni pravi ...

Mislim, da si nas prav malo razvadila. Kar predstavljaj si, nekateri nismo mogli začeti dneva brez tvojega bloga :) Prilepljeni na monitor, še malo, pa se bo odprlo, je Maja kaj napisala - ah, ni ;) Veš kaj, si kar sama kriva, da te priganjamo, nekako si nas s seboj vzela na krilih sodobne komunikacije (in škoda da ne v žepu) :)
MI smo končno začeli počitnicami, zadnji teden je bila norišnica, sem prav ugotovila, zakaj decembru pravimo veseli - ker smo veseli, ko ga je konec :) papa, majčika moja