torek, 1. januar 2008

Ispoved enag kaouboja (beri pocasi in nad u ter o daj stresico

David sporoča (ja,res je, traktor ti paše, ne bom popraujlav nič)

Haudi!!!
Lep pozdrav cisto vsem skupaj! Nekaj casa se ze nisem iz mojega popotovanja na drugi strani zemlje. Mislim, da sem nazadjne tipkal svoje dislekticne potopisne izlive v Queenslandu (ali kakor se ze to napise).
No pa strnimio dogogodivscine v malo krajso poved: Fiordi so zakon, delfini tut - oboji in bottle nose dolphins (po Davidovo bi to bili flasenosi delfini) in Hectors dolphins (po Davidovo Superhikovi delfini), morski levi so veliko vecji od tjulnov ter oh in sploh hudi (morskih slonov - to so tisti ogromni morski sesalci s ful velkim nosom - nisem uspel videti) in pingvini so vsekakor absosmrkni zmagovalci.
Tolelele bi bila ta malo krajsa poved. Sledi faktografski rezime Nuove Zelandije na tik pred Nouviga lejta dan (po nasi uri, vi zaspanci ste se komaj dobro zbudili ali pa se to ne).
1. Zemlja je okroglo. To sem ugotovil na podlagi svojega odlicnega snanja astronomije in astrofizike, saj so tu tako luna kot zvezde obrnjene na glavo (sploh je zelo hecen Orion).
2. Gravitacija deluje. Zgolj in samo empiricna ugotovitev, saj se vedno nisem padel na glavo (glavo beri z ostrivcerm).
3. Med rezidenti S in J poloble vlada en ogromen nesporazum. Prvi trdimo, da smo mi zgoraj in drugi obratno. Sploh mi ni jasno kako izgleda ucna ura iz geografije, saj bi si sam absosmrkno zasluzil cvek, ce bi moral iskati drzave na okrog obrnjenem zemljevidu - Slovbenija tako niti malo ni podobna kuri, niti Italija skornju.
4. Tu se voda v lijaku tece v kontra smer. Zaradi gravitacije naj bi se voda v iztoku vrtincila v drugo smer kot se na severni polobli (na ekvatorju naj se sploh ne bi vrtincila). Sedaj si moram ogledati samo se kako se vrtinci pri nas (bom! ko se vrnem nazaj).
5. Uradni jezik NZ ni Anglescina, ampak spakedravscina (sploh ne bom razlagav).
6. Rasporeditve na tipkovnici so sploh cudne.
7. NZ je del Evrope, Slovenija ni. Do sledecega zakljucka sem prisel isklujno na podlagi deduktivnega sklepanja: A SLovenija je v evidenci Department of Conservation (to bi ustrezalo nasemu ZRSVN VMRO al kakor ze je) zabelezena pod other Europe (celo obstaja vec Evrop sploh zanimivo - go Rupel ti si nas car ti si nas idol - sam da smo precedoval Svetu Evrope). B Tu je vec ubistvu vec evropskih vrst kot jih je pri nas. Ma kaj so vse sem navlekl da bi bilo bolj podobno Evropi - od smrek, sentjanzevk do skorcev, strnadov in zajcev ( Ce se hoces nauciti slovenske vrste pticev ni frke sam pejt v NZ).
8. Ker smo ravno pri favni in flori, ce vas zanima, kje so vsi zajci, je odgovor skrajno preprost, imigrirali so v NZ. Nikjer se nisem videl tok zajcev in kuncev pa njihovih gnezd kot tu.
9.Za konec (predno mi zmaqnka kovancev) sledi stvar, ki je mene najbolj sokiral. Na NZ zivi blizu 40 miljonov ovc (da ne bo pomot, to mi niti ni tako grozno) in v tem pomladno/poletnem mesecu in pol nisem videl niti enega jagneta na raznju al pod sacem - sploh mi ni jasno kakole jih tilele kiviji jedo. Mislim in sem iskreno zgrozen nad njihovo kuhinjo, halo daaa, ce bi bilo toliko jagnjetine pri nas in po vrhu se tako poceni (kila je manj kot 10 NZD oz. 5 EVR) bi jagnje na raznju jedu veliko pogosteje (to tuki ne obstoja niti v gostilnah). Vidi se da so gastronomijo pa gastritis nasledili od Britancev. Jami jami baced beans in sweet BBQ sauce and ham and eggs.
NO skratka vsem zelim ekstra srecno novo leto

Se vidimo kmalu,

v zivo David Stankovi

PS> Ali to das lohkl na majin blog pa poprav dislerkticne in slovnicne napake
PPS: kupu si bom traktor zdi se mi da mi ful pase

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

Definitivno ti pase! Kateri pa je? Zetor, Tomo Vinkovic,..?

Anonimni pravi ...

Stankovič s tanka...a ne... s traktorja!

Maja pravi ...

Aaalii?!?? Sem mu dovolila, da da ta prosti spis na blog, Ce ti popravis napake...tititi...je pa zabavno brat. Bom napisala kaj vec, po vecerji...

Alko pravi ...

Maja, kot si že sama ugotovila, je ta prosti spis zabavno brat, in popravljene disrlektične napake bi samo škodle... Dober tek, v glavnem. (Čeprav se mi zdi, da si pojedla in šla spat ;-) )