nedelja, 27. januar 2008

Picton - vrata na sever

Oj.
Tokrat ob racunalniku, ki ima usb, pa ga ne smem uporabiti. Torej. Hmmm. Ledenika (Fox in FrancJozef) sta fajn. Zahodna obala je lepa - sem se podala na nocno pohajkovanje ob Okaritu, da najdem se njihovega Okarito Kiwija, pa zal nic zanimivega, razen nekaj oposumov. Sem skusala najti jezero Hochstetter, pa me je pomanjkanje bencina, slabe karte (bajdvej Alko Slavko mi pri raziskovanju juznega otoka ni kaj v pomoc, ocitno so karte slabe) odvrnilo od pretiranega iskanja. Morje je zmerno do pretezno toplo. Vreme je ok-zmerno do pretezno oblacno ca. 19-21 stopinj celzija. To je to. Jutri na trajekt in proti S za teden dni na plazo in na polotok Coromandel obrnit par kamnov, morda pa bom nasla kako Hochstetterjevo zabo. Se vam javim ko bom v Aucklandu.

Pela pa ne bom ker pol bom zaslovela in bom bogata in eh, brezveze...

Maja

8 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Enkrat ali trikrat na mail in potem malo na blog, da ni enolično in potem spet na telefon.....skratka, če v tem ne vidiš pestrosti življenja kako bi lahko potem bil en oposum zanimanja vreden. HALO! slikaj mi oposumam in pri tem mu vsekakor poj, ker ti z Rokom že piševa koman s katerim boš očarala Detička in njegovo skupino...sva se namreč odločila (brez tebe), da bi se dalo s teboj fino zaslužiti, ker imaš tako žameten glas.
Stari finsko-rimski pregovor pravi: prijatelji so za to, da jim prinasaš zaslužek. Po možnosti velik.
A si prijatlca al ja?

....mimogrede pa so minili tudi tisti trije dnevi, ki so zelo pomembni (ne zame:-))....naj nadaljni minevajo čimpočasneje, skorajda ne.
NANZ

Anonimni pravi ...

Pusa mojamaja! Kak velki žakel maš, da boš lahko vse te lepote, ki si jih absorbirala tam spodaj, nsla domov. Maš naročeni poseben avion, ka de šlo vse notri? Ka pa se popejvanja tiče, ti maš posluh, pa glas tudik, in če ti grata se lejko kak predstavnica NZ udeležiš EME. Ups, pozabo san, ka de se zvrtela keden dni prle, kak ti prideš nazaj.
Vseeno, to ka ti je ostalo še dni v NZ, užij z vsemi čuti, ki jih je bog da človeku. Da pa mi že manjkaš, ne bom lagal. Pusa od vsaj veš, Helence, Lajčija in od mene seveda!
atiboris

Anonimni pravi ...

Pa tam na plaži kar dobro noge namoč, da ne boš kake tujerodne glivice v Evropo zanesla. :-)

Žab pa bolš da ne šlataš, k te lahko kakšna poščije!

Alko pravi ...

Kaj na ti recem... Slavko me je globoko razocaral. Ko prideta domov, mu bom zbrisal spomin, pa bo mel hudica.
Plaza zgleda pa ogabna, pomoje se tare glupih turstov na njej, ne vem, ce se ti splaca tja hodit, pa se knjigo si bos mogla kupit, kar so dodatne kile, pa koga bos srecala in se kaksnega macka pridelala... in sploh se ne bom spuscal tako dalec, da bi te moral se pred gljivicami svariti, kar je na sreco ze alenka uredila. brez veze, res, ne splaca se. Rajse isci zabe.
(Razen ce ne bos na plazi svoj zametni glas za dobro prijateljev trzila...)

AJA!! V soboto sva z Zokijem loceno in potem skupaj ugotovila, da si podbna Mariji Sharapovi, samo tolko da ves, to bi bil lahko kar dober vir zasluska, natasa razmisli.

Anonimni pravi ...

Cuj, jaz sem nasla to tvoje jezero Hochstetter. Pa ni nič zanimivega, samo neka voda, v glavnem sredi sume, na J delu (al je to tam sever,..ne ne ne, pozabi) pa neki potocki vanj vijugajo. Nic nisi zamudila, ne se sekirat, se zal bi ti bilo. Sicer pa te je sama nonsalanca: gres na super obalo Okarito z lagunami in super plazo in nic kiwijev in nic posebnega. Samo nekaj oposumov, brezveze. Cuj, slovenska obala je dolga 46 km in nima lagun in tudi oposumov ne. Kivi verjetno je kaksen, ma je oni, ki fotosintetizira. Lepo se mej v Koromandiji, al kak je že oni polotok, kamor gres, pa slikaj drevice na skalah, pa ne zato ker so rastline, ampak ker so lepe.
(A se/ze ves kako se rece zeleni krastaci po latinsko?;), sem se spomnila, ko sem gledalo tole vaso Hohstetterjevo...hi hi

Anonimni pravi ...

Jaz bi samo pristavila svoj pisker (ček) in te opomnila, da lahko glivice stakneš tudi kje drugje kakor na nogi...in potem se prej znebiš svoje kože kakor glivice:-)..kaj bomo pa potem?
Ali: odprta sem za vse predloge samo, da bo dnar!
V žakelj pa stlači samo "tistotapomembno" ostalo bomo pa v Šparu kupli, ni blema, ker na Kiwije je itak cel februar popust (letos to pomeni en dan dlje).
Sem še kaj pozabila? TO! Naučila sem se novo kletvico: mater vola! Ni slaba, a ne? Bolj ausijevska se mi zdi...a majo sploh vole na NZ?

lubčke od NANZ-s

Anonimni pravi ...

Pozabila na pomembno!
Predvčerajšnjim videla tvojega dedija, ker sva bila z Vogrinom v Soboti (vse po starem, Krisi imel RD, pri S53ZO gledali Petelinji zajtrk, Gita pozdravlja in sporoča, da prebere vse, tudi vejice in pike...)...no tvoj dedi izgleda ko roža in seveda sem ga vprašala kdaj ima poseg on pa veselo:sem že imel! In je tam žarel v rdečem puloverju:-)...pravo veselje ga je bilo videti....to je to.

Anonimni pravi ...

Ola, bejba, jaz priznam, da že malo štejem na drobno, ker se približuje veliki dan - tvoj prihod nazaj. Ker sva z D. nekako seštela, da izlet v Benetke-city odpade, če te hočemo pobrati pravočasno in ker je to kar nekaj furanja, bomo poskusili tako, da D. in S. ostaneta v VG, jaz pa šibnem pote. A se kdo javi, da bi mi delal družbo? Nataša, saj bi tebe, samo, da potem mi2 ne bi na poti povečevale števila novorojencev v SLO. ne pa Majčo pobirale na letališče ...
No, malo razmislite, enega vzamem s sabo (razen če se družinski poglavar premisli, to morate razmete, ima "predkupno" pravico :).
Papa zmaja :)