torek, 8. januar 2008

Najbolje se putuje, kad se putuje sam... :)

Torej pisem iz Invercargilla, imam se kako uro, da se spravim v Bluff in spakiram razsuti tovor v novi 35l nahrbtnik, ki sem si ga kupila vceraj v Dunedinu. Spet ne bo nic s slikicami, ker sem kartico dala v roke korejki za sankom tega net-stora, da mi slike zapece na dvd in si spraznim kartico in usbje. Ce bo hitra, se morda potrudim in naloudam kako sliko, ce ne pa cez 15 dni. Zakaj tak dolgo? Grem na Stewart island na trek po S in Z obali otoka, ki traja 10-12 dni in ce mi bo kje se posebej lepo bom tam ostala se kak dan...torej divjina in jaz 15 dni... komaj cakam. Nakupila instant hrano in david mi je piustil gorilnik, tako da nudlsi, juhe, tuna, frutabeloliki prigrizki...to bo moja hrana. Morda se bom pa res priblizala Brankini napovedi na naslovki Francov ( :) ). Seveda se zna zgoditi, da se bo teh 15 dni se kaj zavleklo. Namrec nameravam 'vprasat' (prijateljica me je naucila: 'kdor ne vprasa, kruha strada'..a ne Alenka?) ce grem lahko voluntirat za kak teden na Codfish island (zatocisce preostalih 40 in nekaj Kakapov), ce ne grem pa samo na track. Pa tudi na Stuwartu mi ne bo dolgcas, ker je tudi to en velik nacionalni park, Kiviji tu skacejo tudi podnevi, morje je polno delfinov, pingvinov, tjulnov...gozdovi raznoranih ptic, ki jih na celini skorajda vec ni... npr. jellow-head.

Do sem sem sla po Southern scenic routu...Skratka do Dunedina na Otago polotok gledat albatrose (Borut, vse sem poslikala, kot si narocil, zdaj glih valijo tako, da sem jih videla le sedet na jajcih, le 3 juvenilci so se bahali in letali naokrog), yellow-eyed penguine, morske leve, tjulne...pa ob obali spet do Nugget pointa in Roaring Baya, kjer sem se malo opazovala tjulne, morske leve in rumenooke pingvine. Zal ne vem ce sem videla kakega morskega slona, ker kup mesa 100 m dalec je kupa mesa in ce se ne premika ne znam dolocit kaj je...@nit tu ni mrozev...so pa vmes kaki morski leopardi na obisku.

Lupcke zaenkrat...

4 komentarji:

Alko pravi ...

Boga revca, sama taka zanič in nezrdrava hrana, samo za problizanje idealom neke sfotoshopane slikice... ah ah. In divjina vec tednov, groza!

V glavnem, hudo mi je zate.

Anonimni pravi ...

Joj, fej, fuj, tudi meni se smiliš

ha, ha

itn@ pravi ...

No, ok, pač ni mrožev in hrana ni wau, pa kaj, zgleda pa tok lepo, da kr monitor napokava, ko tvoje slikce odpiram tu...

lp iz megle meglaste

Anonimni pravi ...

GUSTY WINDS..............................
...................................
..........MAY EXIST