petek, 25. januar 2008

Slartibartfast je car!!!

...in Fiordland je dihjemajoc...sicer tu trdijo, da je fiorde, sounde in jezera skreiral en maorski demibog ampak lazejo, pravim vam lazejo!!!


Torek se ni glih najbolje zacel (najprej mamin sms o mojem skorajsnjem financnem propadu, dez...bljak, bljak, bljak...da se ukokonim in me ni, sploh)...ampak se je vse lepo izteklo...finance so znosne, domacini so me prepricali, da je fiordland najlepsi med in tik po dezju z tisicerimi slapovi, ki butajo iz strmih hribov, pa zmerni dezevni gozd in njegovi z NZ bukvami s praprotmi in mahovi...in sem se vseeno podala raziskovat. Najprej so me v DOC (slovenski ZRSVN ampak 10.000.000 boljsi) info centru v Te Anau zasuli z raznoraznim gradivom o divjem svetu in varstvu, si poblize pogledala (zal nagacenega) Kakapa (vseh 86 se zivecih skrbno varujejo in do njih prides le ce se prijavis kot prostovoljec kako leto vnaprej za delo v enem izmed rezervatov, npr. Codfish island...morda pa?)


prebrala vse kar so mi dali in nato sla pogledat turisticno oblegani Milford Sound:

(flance za Branko)
(saj je lep, ampak ljudje...ce bi imela vec casa, bi se podala na kak daljsi trek kamor vsa ta stoka ne gre), se podala na 5h trek po blatu in vodi ob reki Tukoko samo da sem (koncno!!!) videla WHIO oz. blue duck. Zal nimam fotk, jih mam pa posnete na kameri...med te ko sem skusala fotografirat fjorde, pa so se Kee odlocile, da mi unicijo avto...aaaaaaaaa..nimam denarja za take hece.


Je pa bilo sredino jutro je mavricno (ampak res!)

Doubtful sound kamor sem sla na overnight cruise je trenutni zmagovalec te moje Aoteaorske odiseade.


Ze sama scena, ki jo je Slartibartfast izklesal je precudvita, nato so pa se take majhne nagrade...kava in muffini za dobrodoslico, sveza brisaca takoj ko prides iz vode, da te med kajakanjem po fjordu pridejo pogledat delfini.


Zdaj ponovno na divjem zahodu, kjer ni signala (Mami, zato se ne morem javiti, poslji mail in ga bom skusala prebrati se jutri ali pojutrisnjem, ce ne sem pa v nedeljo spet v mestu, kjer bo signal).


Objem, Maja

8 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Se enkrat hvala za...no, nekateri temu niti ne pravijo roze. Ampak, ja, hvala ( pa za zelje tudi:)
Malo se mi kar smilis, le kako lahko vzdrzis med tako nadleznimi ptici?! Zadnjic si nam malo manjkala ob spontanem razvoju dogodkov in v soboto bos tudi. Zato pa tam polno uzij vse, kar te se caka.
cmyk-cmok
jaz

Anonimni pravi ...

Ok, jaz niti pod razno ne berem več tvojega bloga v službi, ker se potem glasno krohotam ob scenah ala ta s tem psihičko poremečenim ftičem.
:)

Anonimni pravi ...

Zaj man pa zadosta, gotovo je, od same faušorije me bo konec. Kak lejko sploj zdržiš v toj kičariji....mavrica, tmasti fitiči, delfini, zelennje, da te kap, voda...Ščela san napisati, ka več nemo štejla tvojega bloga, pa tou nej istina, zatou samo še sporočilo:
Pridi čimprle nazaj v realen svet, vači se nigdar več ne privadiš

moja JAZ

Alko pravi ...

Ma, saj vidim, da je vse isto kot tukaj. Papige ne ubogajo prav nic in zdemolirajo vse, kar je. Pa dež mamo tudi, pa sonce tudi... saj pravim, vse enako.....


:-(

Anonimni pravi ...

Ne Alko, ena drobna razlika je: pri tistem čolnarjenju me motijo le tista palmasta drevesa, ki jih pri Kolpi ni. Drugače pa ja... isto.

simona pravi ...

Maja, a sva trenutno sploh na istem planetu. Med tem, ko se ti pregovarjas s ptici, dozivljas prave perverzije uzitkov, meni postaja rit usnjena in koza pikasta od smoga. Danes v sluzbi od osmih do sedaj (14.45) berem tvoj blog...pa ti si res....pa saj ne vem kaj naj recem...KUL, KUL, KUL. lupcke

Anonimni pravi ...

Ha, ha ptic kakapa pa kaka. Ti povem poznam tele k ptice filajo z vato: poza iztrebljanja in nalimane brke! Noben sploh ne ve, da se je stari preparator pohecal.
A si to ti tam v vodi? A si s kajakom prevale delala pa pihala vodo skoz nos?
Bi sle tele papige kee pri nas kar v promet (Maja kea import d.o.o.). "OOO, sosed pa ze ne bo mel tacga lepga avta! Dejga, dejga, skluvej ga!"
Ce pa nimas denarja...spomni se nek trik..."Slovenians do it like this..." Al pa, al pa poisci drustvo Slovencev v NZ, pa ji zapoj kake domace, nek koncert..."slovenske zimzelene in prekmurske (the last one with subtitles)".
Jah nic. Kej bo treba smucat, zato pridi kmalu preden pobere ves sneg.

Anonimni pravi ...

Alenka, tole z društvom slovencev v NZ in Majinimi pevskimi nastopi je ideja in pol. Maja odlično poje, morebiti ne zna besedil vseh pesmi od začetka do konca na pamet, zna pas improvizirati in....a ni pomembno predvsem domač filing, ki ga ustvari....Maja resno premisli prosim.
lupčka vsem blogarjem mD