sobota, 12. januar 2008

sporočilo z juga

Ravnokar je prišel SMS s Stewardovega otoka;


S 46°41'40.0''
E 167°53'17.3''
4.dan na treku.
Po 46 km se brez zuljev trenutno na poti iz koce polne mladih lovcev.
Lovin' it!
Objem. Maja

V Google Earth sem še zapičil bucko, kje te številke so, če greste pozumirat tja boste videli celo sliko koče (žal brez mladih lovcev)


12 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Pusa mojamaja!
Ohhoo! Pogledal sem, kje se giblješ, pravcata divjina. Verjamem, da te ni nič strah, če so okoli mladi lovci. Te dni, ko sem čakal, da se oglasiš, pa je bilo vseeno malce napetih. Pri nas nič novega, le da se je po nekaj tednih megle in depresivnega vremena, končno pokazalo tudi sonce.
Drži se in uivaj sleherni trenutek tam spodaj.
atiboris

Anonimni pravi ...

Hvala Alko, vesela sem, da se je čebelica oglasila. Res jo že malo pogrešamo.

Maja ujemin in spravi malo sonca tudi za nas. Tukaj je sivo in vlažno. Snega ni več. Novoletna jelka pa te še čaka, okrašena, saj smo jo posadili in jo pridno zalivam. Samo venček z lučkami okrog vhodnih vrat bomo verjetno kmalu odstranili.

Konec meseca gremo s Svitom za en teden smučat. Upam, da se letos navduši in nauči smučat, drugo leto pa ga prevzameš ti in naučiš deskati, saj je že letos občudoval desko, ko smo kupovali smuči.

Tudi sestrična Milena redno bere tvoj blog (in vse komentare!?).Kot ljubiteljica zelenja pogreša opise in slike rastlinja in rož, obemen pa pravi, da pa si prav živo predstavlja vse živali, ki jih opisuješ. Daj ustrezi tudi njej prosim in napiši tudi kaj slikovitega in zanimivega za botanike.
cmoooooook nD+M

Anonimni pravi ...

Pazi se mladih lovcev Maja!
Pazi se jih zelo! Saj vidiš kaj so meni naredili....Še posebaj se jih pazi, če v bistvu ne izgledajo kakor lovci.

Kako pa kaj drgač? Aja! Ti mi ne moreš odgovoriti....Alko! Opravljaj vlogo, ki ti je namenjena in bodi Maja zdaj takoj!

Veš kam hodim po novem? V šolo za starše...dandanes moraš imeti šolo in dokler nisi odličen ne smeš spustiti otroka ven....ni pomembno koliko je star. Je pa fino v tej šoli, samo vsi so tako debeli...kaj jim te je? Ali bolje: kaj te jejo? Pa še to: z eno sodelavko se pogovarjava zadnjič...in ona kako mu je pa ime in jaz ,Natan, in ona ja jaz mam pa soseda Natana-en slikar je in tako prijazen in jaz:e, ne me hecat! njemu smo vendar ukradli ime in ona ...neee! in jaz..jaaaa!.....skratka ob prvi priložnosti bom poizkusila priti do ene njegovih ilustracij. To bi bilo nekaj! Ali pa v Žmaucu en zid odnesem.

grem zdaj

Anonimni pravi ...

S Svitom ravnokar (ja,popolnoma nevzgojno prepozno!) končala z ogledom filma Eragon (knjigo tudi bereva in sva čisto v zmajih). Nekako si predstavljam tako čarovnijo okoli tebe kot sve jo videla v filmu (sneman bojda tako kot LOR na NZ).
Mlade lovce ti privoščim, Svit pa :)
Zeeeh, mi2 morava zdejle pančat. Sva v MS, babi dedi H bereta tvojo kartico vsak dan 3krat, po moje sta jo pokazala čisto vsem (mam občutek, da je dedi nosil še v štacuno, kako je ponosen :)
Ej, kaku pa kej tvoj Huggie? Ga še imaš?
Papa,
t&s

Anonimni pravi ...

Ravnokar babi Helenca čekira tvoj blog, sporoča, da pečenih pišk ni več in da je naslednja vstopnica za nedeljsko kosilo panirani kivi (zdaj pa lahko bereš botanično ali animalično :) ;) cmok
od Lajčija in Helence

Anonimni pravi ...

Ja pridi že doomooov!

Anonimni pravi ...

Maja, se strinjam z maminimi sugestijami. Slikaj se kaksno lepo rozico.


(ocitno sms-ja nisi dobila: a te prijavim prve 3 vikende marca na kompozicijo?)

Uzivaj se naprej, skoraj 1 mesec se imas!

lp iz depresivno sive Ljubljane (ki bo februarja ze bolj vedra)
branka

Anonimni pravi ...

Te presnete ure so čisto zmešane. Nikoli ne vem točno kaj pomeni ura zapisana pod kak komentar. Verjetno uro pri tebi. Ti imaš danes že jutri zjutraj.

ALKO opravljaj prosim svojo nalogo in sporoči ali je lovci že niso ugrabili. Hm, lahko pa se zgodi tudi drugače in Zmaja ugrabi kakšen primerek te vrste.

lp JAZ

Alko pravi ...

Hja, čeprav mi je Nataša naročila, naj bom Maja, se ne zavedam ne da bi ugrabila, ne se dala ugrabiti še nobenemu lovcu, imam se pa itak najboljšejše. Včeraj sem najdla en stranh.
Sicer je pa ura točno 12 ur naprej, ko je to na Novi Z in ta je napisana pri kometarjih.
In povrhu bi znalo bit lovce težko prešvercat čez carino, tako da ne vem, a se jih splača ugrabljat.

Anonimni pravi ...

hej, malo smo že monologni ... mi je pa en internetni škrat zbrisal en del postal, pisanega skupaj s S. - pisano je bilo:
mlade lovce ti privoščim, Svit pa pravi, da ne pozabi na žabce :)

Pusa, sestrica.

Anonimni pravi ...

Hej Z-Maja!

Meni se zdi, da je nekaj narobe s časom. Na podlagi česa e mi to zdi?
Ergo:
1) dnevi minevajo hitri
2) tebe pa že takooooo doooolgooo ni

In? Kaj je zdaj res?

Pa še ena čudnica: koliko sem velika oz. majhna? In Vogrin? In zakaj je potem naš otrok na 90% bil danes izmerjen? To pomeni da , če jih vzameš 10 je samo eden večji....eden! No glavno, da je zdrav in vesel.

Jutri ima Polona rojstni dan- bom ji prižgala svečko še zate. Dobro?

Še 24 dni in prideš domov! Juhuhu! Do takrat pa naj ti bo pangalaktičnogrlorezno.
...lubčke

Anonimni pravi ...

Midva sva pa dobila kartiicooo!!!! Merci!!!