torek, 8. januar 2008

Slike - JUPI!!!

Uspelo, naloudat slike iz prvega treka (40 km) nad jezeromTekapo





Predolgo traja, parkirnina mi bo potekla pa se na trajekt moram proiti...
Lupcke in fajn se mejte in se slisimo...

Za intermezzo...morda sem pa svoje naturalisticne gene dobila po tej liniji. Namrec ze pred prihodom v NZ sem videla da imajo zabo poimenovano po Hochstetterju, tu pa sem odkrila, da je bil tip velika faca raziskovanja narave v NZ in po njem se imenuje ledenik, pa jezero, pa nekaj zivali in rastlin...

7 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Hm, prava carica si. Mej se frudi...

Anonimni pravi ...

Cmok; potuj lepo, javi se, če boš se lahko, magari Aliju z sms, da bomo srečni. :)
T.

Alko pravi ...

A si ujela trajekt?

Anonimni pravi ...

http://en.wikipedia.org/wiki/Ferdinand_von_Hochstetter

Ne samo take lepe stvari, tudi enega mesojedega polža je našel! AAAAA! :P

Anonimni pravi ...

Draga moja Maja

Tisti tvoj novozelandski Ferdinand von Hochstätter, je bil tvoj žlahtnik, saj je bil to avstroogrski geolog, ki je med drugim deloval v Sloveniji in je v Križni jami na kup napraskal celo gomilo kosti, davno pred Možinotom, in iz njih sestavil dve okostji jamskega medveda, ki so jih nato spravili (ukradli) na Dunaj v Prirodoslovni muzej.
Tolko v vednost,

MATOZovi ti še vedno zavidamo in ti privoščimo.

pozdrav JazZ

Anonimni pravi ...

Pusa mojamaja!
nekajkrat sem moral prebrati in pogledati, kaj vse si nam naloudala in napisala. Uaaau lahko le dodam. Toliko novega, lepega, doživetega, videnega, okušenega, prehojenega mora, veš kam, v National geografic. Poleg tega ti obljubljam razstavo fotografij iz NZ v soboški Pokrajinski in študijski knjižnici, za uvod razstave pa tvoje predavanje. Velja!?
Vem, da bom na tvoj odgovor čakal teden ali dva, zato pa pusa od vseh v MS.
atiboris

Anonimni pravi ...

kruha strada.

Bonvojaž!

alienka